zaterdag 3 november 2012

lion in the night

Hoi,
Hier is weer een blend.

















Zo kun je deze blend maken werk hierbij met gimp.
Bij deze blend heb ik twee foto 's gepakt hir zijn de links:
http://midnightstouchstock.deviantart.com/art/Beach-3-99750086
http://browse.deviantart.com/resources/textures/#/d5jxb9x
Ik heb de lucht van de éne gebruikt en en het strand van de andere.
Ik heb de ze over elkaar geplakt (elk op een andere laag)
Ik heb het strand op de lucht geplakt dus ik moest de lucht weg gommen gebruik hier voor Circle Fuzzy..
Nu is het strand veel lichter van kleur dan de lucht dus moet druk schift en D gelijk in dan kom je op iets waarmee je je blend donkerder of lichter kunt maken maak het strand hiermee donkerder.
Hierna plak je er  deze foto op :
http://browse.deviantart.com/resources/stockart/animals/?order=9&q=lion&offset=72#/d1jmc9t
Maak nu een nieuwe laag aan.
Druk schift en T gelijk in zo kun je de foto groter maak de foto zo groot dat hij alle plaats in neemt.
Gom nu met de Circle Fuzzy de achtergrond weg.
Nu moet je de tap lagen hebben (als je die nog niet hebt druk dan op bewerken daarin staat bewerkingsgeschiedenis klik daar op daarin staat een pijl naar links klik daar en druk op tab toevoegen dan staat er lagen klik daar ook op en dan staat de tab er)
In de tab staat er modus klik hier op en klik dan op vermedigvuldigen.
Klik weer op schift en D maar maak nu de hele tekening lichter hierbij zul je van laag moeten veranderen.
Nu moet het klaar zijn, zo dit was een lesje hierbij moet je wel zeker met gimp werken.
Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten